niedziela, 11 sierpnia 2019

Co nowego u Purple Eagles?



Witajcie orły!

Bardzo miło mi, że czytacie moje posty. W dzisiejszym chciałabym poruszyć parę tematów, podziękować za pomoc moim wspaniałym członkom, oraz znakomitej liderce-Mirandzie Wilkstorm, bo bez jej pomocy nie mogłabym pisać posta na tak wspaniałym blogu, pisać z Wami wszystkimi i dzielić się przygodami z dnia codziennego.


Nowe orły! Jest nas już 11!

Miło mi jest gościć nasze trzy nowe członkinie -Kate, Naomi oraz Kaję. Jestem bardzo dumna z tego, że wybrałyście akurat nasz klub i postaram się, aby Wasz czas spędzony tutaj był doskonałą okazją do wspominania najlepszych lat swojego życia w naszej grze. 


Nowo podjęte decyzje 

Chociaż niektóre decyzje w naszym życiu wcale nie są łatwe, my sprostałyśmy zadaniu i wybrałyśmy nowe konie klubowe, które pojawią się już w tę środę!
Mamy nadzieję, że każdy klubowicz dzięki temu będzie usatysfakcjonowany.


Sobotnie spotkania


Jak wiecie, czasami warto, jest sobie odpocząć. Dlatego przez najbliższe dwa tygodnie macie czas na odpoczynek, luźne rozmowy do białego rana przy kakao i gorącym ognisku! Nie zapomnijcie o piankach!


Akademia Jeździecka Jorvik


Na razie czekamy z niecierpliwością, aż dubbing pojawi się nam w skrzynce e-mail. Niedługo po dostarczeniu wiadomości powinny zacząć się prace nad drugim odcinkiem.
cyt."Niestety nie wiemy jaki to będzie termin"


Zdjęcia z tego tygodnia


Oczywiście udało nam się sfotografować parę naszych twarzyczek. Bardzo miło mi się z Wami rozmawiało i do zobaczenia później!


Dud to urocze miejsce. Jest tam bardzo mało ludzi i to nadaje mu tajemnoczości - Naomi Cutehower

Kiedy już znalazłyśmy mojego konia...

Obraz pt.” Stworzenie Adama” w wersji PE.
Tak, to ten moment, kiedy można zacząć się śmiać.

Od czasu do czasu zdarza nam się rywalizować. 

Oba konie noszą imię Hawkeye. Życzcie powodzenia z rodzeństwem!

Archeologia w Eponie - czas start.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz