sobota, 22 czerwca 2019

Sobótkowa Sesja Zdjęciowa Głównych Właścicielek - Cudna Zabawa

Cześć wszystkim ♥
Z całą pewnością wielu z Was spotyka się wraz z przyjaciółmi na festiwalach i licznych zabawach, korzystając przy tym ze wszystkich atrakcji, jakie są wtedy dostępne, prawda? 
Wspólne przeżywanie przygód i zabawy, zbliżają do siebie ludzi. Nic jednak nie trwa wiecznie i kiedyś musi się skończyć. Jest oczywiście coś, co pozwala nam na wspominanie minionych chwil w każdym dowolnym momencie. Przypomina o tym, co żeśmy przeszli i jak wspaniale się wtedy czuliśmy. Zapewne domyślacie się, o czym tutaj piszę, co nie?

Zdjęcia! TAK, dokładnie o nie mi chodzi. To właśnie te najlepsze momenty, uchwycone w kadrze, pozwalają nam zajrzeć wstecz. Z jednych płaczemy, bo są tak wzruszające, z innych znowu się krzywimy, bo wyszły nie tak, jak powinny, ale są i takie, z których śmiejemy się do rozpuchy. Każdy chce mieć cząstkę tego, co było. I o tym właśnie jest ten post. Niech te zdjęcia poniżej przypominają mi, jak dobrze jest mieć przyjaciółkę, przy której świat objawia się w jasnych kolorach tęczy. Zaczynamy!
Strój założony, koń osiodlany. Czas ruszać na spotkanie. Obym się nie spóźniła!
Pierwsze selfie wraz z moją towarzyszką Mirandą Wilkstorm. Czyż nie wyglądamy zacnie w stroju klubowym? Powoli się ściemnia, lecz impreza dopiero się rozkręca.
Hahaha! Dopiero pisałam coś o rozkręcaniu! Miranda wczuła się w swoją rolę. Przy akompaniancie muzyki, rozpoczęła swoje wygibasy, ależ się przy tym uśmiałam!
Czas na zmianę instrumentu. Jakie jeszcze talenty skrywa przede mną moja Liderka Klubu?
Uff... Po wyczerpującym graniu przyszła pora na PIKNIK! Cóż innego mogłoby być bardziej relaksacyjnego niż siedzenia na kocu? Otóż TĘCZA! Piękna, kolorowa, skrywająca w sobie wiele skarbów. Oczywiście, to nie czas na szukanie skarbów!
Brzuchy napełnione? Energia powróciła? Naszym koniom się trochę nudzi! Może mała rundka galopem? Czemu nie! 
Popatrzcie tylko na tą grację i szyk. Nie ma nic piękniejszego, niż dobrany strój i koń klubowy!
Ah, Miranda, nie dobra ty! Po co zmieniłaś porę dnia? Kupię Ci rózgę pod choinkę! Nie, dobra, wracaj, tylko żartowałam! 
Na zakończenie, krótkie spojrzenie w obiektyw! Miranda, kamera jest po twojej prawej, gdzie ty patrzysz?
To była zabawa! Mam nadzieję, że takich sytuacji będzie więcej. Całuski i do zobaczenia! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz